Upratovanie kancelárií firmou musí pre zákazníka priniesť pridanú hodnotu, inak sa z toho stane len bežné upratovanie, ktoré zvládne väčšina ľudí. Ak chcete mať kancelárie skutočne čisté, nielen na oko, je správne sa obrátiť na profesionálov, lebo tí so sebou prinesú:
Úroveň odborných znalostí, ktorú získate z upratovacej služby, je neprekonateľná. Prešli veľmi špecifickým školením a vedia, ako vyčistiť každú oblasť vašej kancelárie. Vedia, ako dosiahnuť, aby vaša kancelária vyzerala neuveriteľne, a rovnako zabíjajú všetky baktérie vo vašej kancelárii. To je oveľa efektívnejšie, ako mať svojich zamestnancov zodpovedných za upratovanie kancelárie.
Prenájom upratovacej služby pre vašu kanceláriu tiež zaisťuje, že budete mať svoju kanceláriu pravidelne upratovanú. Je to tak preto, lebo s nimi vytvoríte pevný harmonogram upratovania. Bez zbytočného odkladu sa ho potom držia, pokiaľ sa v ňom nerozhodnete vykonať zmeny. Vďaka tomu budete mať pokoj, pretože viete, ako spoľahlivé sú vaše upratovacie služby.
Keď si prizvete profesionálov na upratovanie kancelárií, viete, že ste vybrali najbezpečnejší spôsob, ako udržať svoju kanceláriu čistú. Jednak sú profesionáli, ktorí upratujú vašu kanceláriu, dobre vyškolení a veľmi dobre informovaní. Z tohto dôvodu viete, že urobia všetko vaše čistenie bezpečne. Vo vašej kancelárii tiež použijú ekologické čistiace prostriedky, ktoré sú bezpečné pre ľudí aj pre životné prostredie a zároveň sú stále neuveriteľne účinnými.
Najväčšie riziko pre zdravie sa doslova skrýva na materiáloch a miestach, ktoré by väčšina ľudí bežne pri čistení prehliadla. Povedali by ste, že dvierka na mikrovlnke, kohútiky na vodovodných batériách alebo klávesnica sú mnohonásobne znečistenejšie, čo sa týka baktérií, ako je napr. záchodová doska?
Ak sa tieto rizikové miesta opomenú, tak baktérie si svoje kolónie za vhodných podmienok môžu denne rozšíriť až o 31%.
Pred rokmi vyšla štúdia podľa ktorej si len štvrtina zamestnancov myslí, že ich pracovné prostredie je skutočne čisté. Je preukázané, že špinavá kancelária má vplyv aj na pracovný výkon zamestnancov a ruka v ruka sa zvyšuje chorobnosť, najmä u ľudí s alergiami, astmou, či kožnými problémami.
Takmer 2/3 zamestnancov si čistí svoj pracovný stôl len raz do mesiaca, prípadne ešte zriedkavejšie. Pritom za stolom trávia väčšinu svojho pracovného času.
Upratovaniu kancelárií sa venujeme už niekoľko rokov a vybavujeme našich zamestnancov tým najlepším, čo trh ponúka. Navyše prechádzajú pravidelným školením, čo firmy oceňujú najmä v dobe pandémie. Vieme tak rýchlo reagovať na zmeny, ktoré svet prináša a vytvárame tak čisté a bezpečné prostredie pre prácu v kancelárii.
Posledné 2 roky boli poznačené pandémiou a boli a sú skúškou pre mnohé firmy na…
Jednou z najdôležitejších úloh, ktorú viaceré spoločnosti podceňujú, je dôležitosť čistenia parkoviska alebo parkovacieho domu. Stav…
Ako možno viete, našim hlavným pôsobiskom bolo doteraz predovšetkým hlavné mesto, kde sme upratovali známe…
Zo všetkých upratovacích prác v kanceláriách zaberá čistenie podláh najviac času. O tom, akým spôsobom sa bude…
Prichádza jeseň a ňou čas, kedy sa príroda pripravuje na príchod zimy. Stromy a zeleň v okolí firmy…
Sústreďujete sa vo svojom biznise na čísla a výkon? Robíte dobre. Bez toho by sa firma…