Categories: Career

Čistota kancelárie je vaša vizitka a vstupenka k rastu

Sústreďujete sa vo svojom biznise na čísla a výkon? Robíte dobre. Bez toho by sa firma riadila len živelne a skôr, či neskôr by vás to dobehlo.

Nevieme si predstaviť poradu, kde by najužšie vedenie riešilo celé hodiny čistotu kancelárskych priestorov. Napriek tomu vieme, že uprataná a zdravotne vyhovujúca kancelária je vstupnou bránou k prosperite a lepšiemu výkonu.

Vybrať si správnu upratovaciu firmu vôbec nie je jednoduché. Podľa štatistík až 55% zmlúv firiem s upratovacími spoločnosťami sa rozviaže pre nespokojnosť s výsledkami práce. Firmy tak strácajú pomerne značnú časť financií a navyše ich priestory nie sú dokonale upratané, a to ešte nehovoríme o fakte, že je potrebné spraviť výber nového dodávateľa.

Posledné roky sa čoraz viac priestoru venuje aj životnému prostrediu a tento trend neobišiel ani našu firmu. Nedávno sme získali certifikát na systém environmentálneho manažérstva, ktorý robí naše podnikanie ekologickejšie ale zároveň aj trvalo udržateľné. 85% ľudí vo firmách ale nevie, čo to „zelené“ čistenie je a ako ich to ovplyvní.

Je potrebné si uvedomiť, že upratovanie kancelárií je niečo úplne iné ako upratovanie domácnosti. V nej je uzavretá rodina a príležitostné návštevy. V kancelárii sa na jednom mieste denne na 8-9 hodín stretávajú desiatky ľudí s vlastnými hygienickými „úrovňami“. Preto neprekvapí štatistika, že zo 100 ľudí sa 98 nakazí infekčnou chorobou na pracovisku počas svojho pracovného života.

To už má ekonomický dosah aj na vašu firmu. Vo Veľkej Británii vyšla štúdia podľa ktorej Absencia na pracovisku spôsobená zlou čistotou stála Spojené kráľovstvo každý rok viac ako 7,1 miliárd libier.

Na trhu je veľká konkurencia v upratovacích službách, preto výber tej správnej nie je jednoduchý. Opäť si pomôžeme štatistikou z britských ostrovov, kde má kancelárske čistenie dlhoročnú tradíciu. 1% tamojších upratovacích firiem má vďaka svojej kvalitnej práci 50% všetkých zákaziek.

V priemere sú „mužské“ kancelárske priestory o 20% špinavšie ako „dámske“. Je dokázané, že mnohé návyky, ktoré zamestnanec doma bežne nerobí, tak vo firme upustí od svojich zásad. Preto je napríklad pracovný stôl v kancelárii 100x špinavší ako kuchynský stôl v domácnosti.

Je to výsledok aj stravovania, keďže v prieskume až 62% ľudí priznalo, že jedia obed, desiatu alebo olovrant za svojim pracovným stolom.

To ako bude vaša kancelária čistá je do značnej miery závislé aj od zamestnancov a ich návykov. Ak ale potrebujete profesionálny tím, ktorý nájde a zlikviduje nečistotu, obráťte sa na nás.

Pomôžeme vám pretvoriť kanceláriu na reprezentačné priestory, kde sa nebudete obávať prijať klienta alebo uchádzača. Vaša kancelária je vaša vizitka ale môžeme vám s tým výrazne pomôcť.

BemaLux

Recent Posts

Ďakujeme za priazeň v roku 2021

Posledné 2 roky boli poznačené pandémiou a boli a sú skúškou pre mnohé firmy na…

3 roky ago

4 dôvody, prečo je čistenie firemného parkoviska dôležité

Jednou z najdôležitejších úloh, ktorú viaceré spoločnosti podceňujú, je dôležitosť čistenia parkoviska alebo parkovacieho domu. Stav…

3 roky ago

Rozširujeme upratovacie a čistiace služby aj do Nitry

Ako možno viete, našim hlavným pôsobiskom bolo doteraz predovšetkým hlavné mesto, kde sme upratovali známe…

3 roky ago

Vedeli ste toto o čistení podlahy?

Zo všetkých upratovacích prác v kanceláriách zaberá čistenie podláh najviac času. O tom, akým spôsobom sa bude…

3 roky ago

Údržba firemnej zelene na jeseň. Prečo je tak dôležitá?

Prichádza jeseň a ňou čas, kedy sa príroda pripravuje na príchod zimy. Stromy a zeleň v okolí firmy…

3 roky ago

3 veci, ktoré môžete očakávať od profesionálneho čistenia kancelárií

Upratovanie kancelárií firmou musí pre zákazníka priniesť pridanú hodnotu, inak sa z toho stane len bežné…

3 roky ago