Posledné mesiace sa čoraz väčší dôraz kladie na čistotu, hygienu a dezinfekciu ( nielen ) kancelárskych priestorov ale všetkých miest, kde sa hromadne zdržujú ľudia.
Za svoju históriu sme si vybudovali dobrú povesť u zákazníkov aj dodávateľov. Našimi rukami prešli desiatky rôznych hygienických prostriedkov ako sú mydlá, papiere, utierky, handričky a podobne.
Preto vieme s určitosťou povedať, ktoré sú kvalitnejšie, ktoré menej. Tiež vieme vytipovať produkty, kde je dobrý pomer cena/kvalita.
Pravidelné objednávky hygienických prostriedkov u dodávateľov nám otvorilo dvere k lepším cenám. Z tohto plynú benefity aj pre našu klientelu, ktorú zásobujeme materiálom za skvelé ceny, ktoré by bežne v obchode nedostali.
Cena a poradenstvo nie sú jedinými pozitívami. Klienti oceňujú tiež doručenie priamo k dverám. Vďaka tomu im odpadajú starosti s cestovaním, časom stráveným nakupovaním, či chýbajúcimi potrebami v regáloch.
V konečnom dôsledku ušetríte množstvo času, ktorý môžete venovať rozvoju vašej firmy.
Zaujímavým spôsobom šetrenia sú aj objemové nákupy. Ak totiž kúpite tekuté mydlo v niekoľkolitrovom balení, šetrí to nielen váš budget ale zároveň aj životné prostredie, keďže výrazne obmedzujete plastový odpad.
Ešte sa vrátime k téme ochrany životného prostredia. Najmä v USA sa firmy zvyknú predzásobiť hygienickým materiálom na 3-4 mesiace dopredu. Výhodou hygienických prostriedkov je ich extrémne dlhá životnosť – nepodliehajú významnému znehodnoteniu, ako je to napr. u potravín.
Preto, ak si spravíte zásobu hygienického materiálu do vašej firmy na dlhšie časové obdobie, tak okrem menšieho množstva prejazdených kilometrov získate aj drahocenný čas.
Obráťte sa na nás a nechajte si poradiť najv(ý)hodnejšie hygienické pomôcky do vašej firmy. Radi vám poskytneme informácie na základe našich dlhoročných skúseností.